środa, 25 września 2013

Przepraszam

Przepraszam, przepraszam, przepraszam :(
Naprawdę nie mam kiedy dokończyć tego epilogu. Mam już napisaną połowę i jak już chcę się zabierać za pisanie drugiej, okazuje się, że jest już późno i muszę iść spać.
Jestem teraz w 1LO i chyba niedługo umrę z wycieńczenia... jestem na profilu mat-fiz, ale okazało się nagle, że nie umiem matmy, fajnie co nie? Pani zadaje nam około 20-40 zadań z dnia na dzień, więc błagam, zrozumcie mnie ;/
Poza tym, mam jeszcze inne przedmioty i z nich też dużo zadań domowych x.x

Postaram się pisać jak najszybciej w weekendy i wolne chwile, zepnę dupkę i obiecuję, że niedługo pojawi się epilog.

Przepraszam jeszcze raz :/

5 komentarzy:

  1. Nie martw się będzie tylko gorzej ;) Ja jestem w trzeciej i ledwo daje radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się ;* Będę czekać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrz ze napisalas :) poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj sie, każdy ma szkołe, rozumiemy :)
    ily xx

    OdpowiedzUsuń