sobota, 16 listopada 2013

ZMIANA PLANÓW

Witajcie Skarby! <3

Odnośnie "House Of Boys"
Dzisiaj otworzyłam worda, zrobiłam poprawki w dwóch akapitach, które zdążyłam już napisać i tak pomyślałam... czy nie lepiej zrobić z tego długiego one shota? Film trwa niecałe dwie godziny, a opisanie pięciu minut zajęło mi tylko niecałą stronę. Uważam, że bez sensu jest wymyślanie nowej historii i ubarwianie jej, ponieważ jest wspaniała taka jak w filmie. One shoty pisze mi się chyba łatwiej i szybciej, bo wiem, że składa się on z jednej lub góra dwóch części i nie bd musiała siedzieć godzinami nad inną treścią. Obiecuję, że się postaram, zlikwiduję jak najwięcej błędów, przeczytam i sprawdzę to tysiąc razy, żeby Was nie zawieść.
Co o tym myślicie? Proszę, napiszcie w komentarzach xx

9 komentarzy:

  1. Dla mnie super ;** Czekam niecierpliwie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. A mam takie pytanie co to za film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. House Of Boys http://pl.wikipedia.org/wiki/Dom_ch%C5%82opc%C3%B3w

      Usuń
  3. Napisz imagina o larrym proszę
    PS jak będziesz miała wolny czas
    Ale twój pomysł jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award !
    Więcej informacji na : http://hiding-fanfiction.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html
    Gratuluję ! ♥

    OdpowiedzUsuń