piątek, 17 maja 2013

INFORMACJA.

Cześć wszystkim ponownie! ♥

Mam dla Was dość ważną informację, więc byłabym wdzięczna za jej przeczytanie. Zauważyłem, że opowiadanie 'Śladami Larry'ego' piszę mi się przeraźliwie ciężko i brakuje mi pomysłów. Myślałam, o zawieszeniu, ale chyba nie jestem do tego zdolna. Niestety, ale jestem zmuszona skrócić tą historię Louis'a i Harry'ego. Wydaję mi się ona bardzo nudna, a sądząc po ilości komenatrzy pod postami, moja teoria się potwierdza. Zaczynam właśnie opisywać pewną akcję i będzie ona jedynym ważnym aspektem. Nie będę tego ciągnąć, bo nie widzę potrzeby. Przykro mi, myślałam, że ten pomysł był naprawdę dobry, ale okazał się chyba niewypałem. Oczywiście, jeśli miałabym cudowną wyobraźnię, na pewno napisałabym dla Was wspaniałe opowiadanie, ale niestety... life is brutal. Poza tym, czytam sporo opowiadań o Larry'm i chcąc napisać dla Was coś oryginalnego, nawet tego nie zauważając, podbieram innym pomysły. Nie robię tego celowo, ale muszę się nieźle napracować, aby wymyślić coś nowego, choć i tak, to co teraz piszę przypomina mi mieszaninę kilku historii. Mam nadzieję, że nie wyjdzie to, aż tak źle i nikt nie osądzi mnie o plagiat, czy coś w tym stylu.


Mam dla Was również inną informacje, która powinna Was ucieszyć, chociaż sama nie wiem. Jak (może) zauważyliście, w zakładkach jest strona pt. "House of boys'. Będzie to nowe opowiadanie na postawie filmu. Kilka dziewczyn wspominało w komentarzach, że czekają na coś w stylu tego filmu, więc postanowiłam coś wykombinować. Jest to dopiero przedwczesna zapowiedź i zacznę pisać to opowiadanie, dopiero jak skończę 'Śladami Larry'ego'.

Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli, czy coś.. :/
Kocham Was! ♥

17 komentarzy:

  1. Ojej szkoda ;c Ja tam uwielbiam Twoje opowiadanie... no ale jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak postanawiasz. Jeżeli to coś może zmienić, to proszę, nie kończ tak szybko. Może nie jest to coś tak emocjonującego, jak pozostałe twoje historie, ale czyta się świetnie. Czytałam wszystkie twoje opowiadania i były świetne, z tym też coś możesz zrobić, żeby było kompletnie odjazdowe. Mimo wszystko cieszę się z "House of boys" i na pewno będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uu... szkoda że juz kończysz z śladami Larry'ego ale to twoje opowiadane ja zawsze bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kończ ! Ludzie z pewnością mają teraz mało czasu, aby czytać rozdziały. :D proszę nie kończ. ^^ wszystko co zrobisz, czynisz jest super. Daj coś! ;D wiesz co 'odstrasza' wiele osób? Moderowanie komentarzy. Ja ich też nie lubie, ale jakoś z trudem przepisuje. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda... Pokochałam to opowiadanie, ale to twoja decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, że to już kończyć, ale z pewnością bd czytać twoje nowe opowiadanie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda bo uwielbiam to opowiadanie,jest ZAJEBISTE ! No ale to twoja decyzja....zgadzam się z jedną osobą wyżej że po prostu uciążliwe jest komentowanie na blogspocie i większość osób czyta ale nie komentuje....chociaż od czego są w końcu 'reakcje'...odemnie tyle....naprawde uwielbiam to opowiadanie i nie wiem jak przeżyje to że będzie krótsze????!!!! Pozdrawiam @KarolciaSel i życze weny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda....
    Ale zrobisz jak zechcesz to twoja decyzja :)
    Ja i tak będę czytać, nie ważne co wymyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutno mi bo to opowiadanie jest świtne ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Babo Ty jedna ! : D Dodaj rozdział ! Proseeee..... ^^ Ugh.. nie rób nam tego!

    OdpowiedzUsuń
  11. moderownie suniesz w ustawieniach

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe, że dużo osób się na mnie wkurzy itd, ale ja z tobą się zgadzam. To opowiadanie ma bardzo fajną fabułę, ale rzeczywiście trudno to jakoś ciekawie opisać. No bo ile można pisać o tym jak oni spotykają się, umawiają, no wiesz o co chodzi. Zrobisz kłótnię i tak nie wiadomo co dalej, pomysł na dwa rozdziały. Byłoby super jakbyś na początku zrobiła z tego shota. Takie jest moje zdanie, ale chyba o to tu chodzi. Mam nadzieje, że nie uraziłam cię w jakikolwiek sposób, bo naprawdę lubię czytać twoje opowiadania. Na wszelki wypadek podpiszę się jako anonim c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest nudna, jest zajebista po prostu dodajesz z długimi przerwami i tracimy wątek, ale i wiemy, że się poprawisz, ale zrobisz jak zechcesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudne* zajebiste* PRZEPRASZAM ALE MAM ZAŁZAWIONE OCZY OD ALERGII I CHUJA WIDZĘ :C O BOŻE JAK TO BRZMI AHAHAH

      Usuń
  14. Ja cię kocham i to jest ważne :** Pisz pisz, ty inspiracjo moja <3

    OdpowiedzUsuń