poniedziałek, 29 lipca 2013

111.

Witajcie Kochani! <3

To już 111 post i może to dziwne, że nie obchodziłam 100, ale ten wydaje mi się taki no... fajniejszy. Xd
Niestety, nie udało mi się dodać rozdziału wcześniej, ale mam nadzieję, że napiszę go do jutra lub środy. Jakoś opuściła mnie wena i przez kilka godzin zapełniłam tylko jedną stronę... Muszę chwilę odpocząć i jutro zabiorę się do pracy.
Jak chyba już zauważyliście dodałam na bloga nagłówek. Trochę nad nim pracowałam i mimo, że nie jest jakiś tam wielce cudowny, jestem z siebie zadowolona. A Wam jak się podoba? Byłabym wdzięczna za opinię w komentarzu. xx

Kocham Was! <3

6 komentarzy:

  1. Hejehj!
    Jak dla mnie obrazek jest przeee uroczy *.* gapie sie na niego i gapie :D slodziutkiii <33
    Aaah jutro albo w srode nastepny, mowisz? :D
    Nie moge się doczekac!
    Tez cie koooooocham! ;*
    //Olus xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do nowego wystroju .... Jest CUDOWNY ! Kurde kocham tego bloga i nie moge doczekać się następnego rozdziału ♥ JESTEŚ CUDOWNA ! ♥ Weno wracaj ;) ♥ /Sylaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    Już nie mogę sie doczekać nowego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej , bardzo ładny nagłówek :>
    Kiedy przewidujesz dodać następny rozdział ?
    Gratuluję i powodzenia. Życzę weny kochana.
    Czekam zniecierpliwiona na kolejny rozdział !! ♥
    tt-@SWAG_BITCHES_

    OdpowiedzUsuń