piątek, 28 czerwca 2013

Zapowiedź "House of boys"



Jest rok 1984. Harry ma 18 lat. Ucieka z domu i wyjeżdża do legendarnego Amsterdamu. Zatrudnia się w klubie ze striptizem. Trafia na niekończącą się imprezę z doskonałą muzyką, dużą ilością alkoholu, namiętnego tańca i seksu. W Domu chłopców poznaje przyjaciół, jak z filmów Almodovara: Angelo, który odkłada kasę na operację zmiany płci, przystojnego graficiarza i punka Deana, czy wreszcie właściciela klubu Madame. Wśród nich jest też Louis, dla którego Harry kompletnie traci głowę.
Tymczasem do Europy dociera nieznana wcześniej, przerażająca choroba – AIDS, zwana również chorobą gejów.

Wszystkie wydarzenia będą opisywane na podstawie filmu i podobny opis można znaleźć na filmwebie. Prawdopodobnie będę musiała czasem trochę ubarwić tą historię, gdyż trudno napisać coś długiego z kilkugodzinnego filmu. Mam nadzieję, że uda mi się trafnie przedstawić ich losy, a całość przypadnie Wam do gustu.

Rozdziały zacznę publikować po skończeniu opowiadania „Śladami Larry’ego”. Oczywiście, będzie jeszcze odstęp, gdyż muszę znaleźć czas na napisanie chociaż połowy.  Jak już niektórzy wiedzą, nie lubię odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę, bo zazwyczaj kończy się to źle. 

Możliwe również, że jest to moje ostatnie opowiadanie, chociaż ciężko mi o tym mówić.

11 komentarzy:

  1. Więc, czekam niecierpliwie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam niecierpliwie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh nie... czemu ostatnie opowiadanie? Piszesz tak realistycznie i pieknie... :((
    Bardzo sie ciesze ze bedzie jeszcze inne opowiadanie, a film napewno ogladne :D Nie moge sie juz go doczekac a co do Śladami Larrego - czekam z jeszcze wieksza niecierpliwoscia.
    Zapowiedz nowego opowiadnia bardzo mi sie spodobala ;)
    Serdecznie Cie pozdrawiam, kochana ! ;*
    //Olus

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww *.* nie moge sie juz doczekać!
    Zycze duzo, duzo weny ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cb a co do sladami larrego to kiedy 8? Xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchaj przez 3 dni przeczytałam wszystko co napisałas na tym blogu! Kurde to jest tak genialne że po prostu jak odchodziłam od kompa to banan z twarzy mi nie złaził.. Piszesz świetnie strasznie mi sie to podoba :) Będze teraz stałym czytelnikiem twojego bloga. Jejuu no dlaczego ja już nie mam co czytać?? Szybkoo! Czekam na cb żebyś wrociłą i dodała ciąg dalszy bo trochę się nie moge doczekać :) Łoo ale się rozpisałam.. Ale mysle że twój blog jest jednym znajlepszych jakich czytałam :)) xx

    Nowa fanka :D ~ Aniek

    Zapraszam na mojego tt: @Aniek640 xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę nie możesz się poddać :>
    Piszesz niesamowicie dziewczyno i musisz to pokazać światu...i właśnie dzięki temu blogowi pokazujesz nam historię które dla nas są prawdziwe a tak na prawdę to tylko FF ale ty opisujesz to na prawdę wspaniale i szkoda tracić takiego talentu , więc proszę cię nie kończ tego tak i jeśli brakuje ci weny na pewno ktoś z twoich znajomych ma jakieś pomysły czy chociaż ja czy ktoś z tt...weny można dostać w najmniej oczekiwanym momencie , mówię serio bo sama mam z tym doczynienia :>
    Więc jeśli to czytasz to wiedz , że próbuje ci powiedzieć , że to w jaki sposób opisujesz te historię jest nadzwyczajny i niesamowity i szkoda tracić takiego talentu , więc jeśli będziesz potrzebowała pomocy...pisz do mnie kiedy chcesz :)
    P.S nigdy się nie poddawaj i życzę ci weny i gratuluję ci tych opowiadań :)
    tt- @SWAG_BITCHES_

    OdpowiedzUsuń
  8. Natknęłam się na tego bloga rok temu. Spodobał mi się styl i wtedy zobaczyłam tu zapowiedź opowiadania na podstawie wspaniałego filmu. Niestety chyba nigdy się nie doczekam pierwszego rozdziału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że trwa to tak długo. Mam dużo nauki i mało czasu, ale ostatnio uznałam, że pora się za to zabrać. Zrobię wszystko, co się da, aby opowiadanie pojawiło się jak najszybciej x

      Usuń
  9. Film był piękny ale to mi po prostu wygląda na zżynkę.

    OdpowiedzUsuń