piątek, 16 listopada 2012

Informacja.

Cześć wszystkim. ♥
Chciałam tak trochę bardziej oficjalnie powiedzieć Wam, że niestety zawieszam bloga. Oczywiście nie na długo, ale żeby nie było, że nie dodaję rozdziałów, a nic nie mówiłam. Mam ostatnio mało czasu, więc zaniedbuję pisanie. Mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie. 
Możliwe, że niedługo dodam jeszcze jeden rozdział, a potem będzie dłuższa przerwa. Mam tylko 10. rozdział, ale skała się on z dwóch części, także może tą pierwszą zobaczycie za kilka dni :)
Kolejne rozdziały zacznę dodawać za góra miesiąc.

Do później. <3

6 komentarzy:

  1. ejjj jesteś okropna ;p
    własnie mialam zaczynac czytac od poczatku, bo ostatni rozdzial jak przeczytalam to chcialam jakos sie bardziej wglebic a ty mi tu wyskakujesz z zawieszeniem ;< no ale dobra...
    poczekam <3
    pisze juz nastepny rozdzial, wiec pojawi sie za kilka dni, tak sadze o.o
    http://mpsth.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Aluszru

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem. Szkoda ale mówi się trudno.. Najważniejsze, że wrócisz jeszcze do pisania. Dziękuję za poinformowanie nas! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. COO?! Moje życie legło w gruzach ;c
    No trudno, powodzenia w nauce! i wracaj szybko <333

    OdpowiedzUsuń
  4. że co ?
    no dobra.
    ale wiedz, że jak będziesz dodawała to będę czytać ;D
    jak dodasz to poinformuj na fb ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. MOJE ŻYCIE LEGŁO W GRUZACH !!!
    TO JA WCHODZĘ CODZIENNIE NA BLOGA I MODLE SIĘ ŻEBY BYŁ KOLEJNY ROZDZIAŁ A TU NAGLE INFORMACJE ŻE ZAWIESZASZ BLOGA !!!!
    TO MATKO .... O MATKO ..... TAK NIE MOŻE BYĆ .. POWIEDZ ŻE TO BYŁ ŻART PROSZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. na http://mpsth.blogspot.com jest nowy rozdział. Tym razem Horan <3
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń