poniedziałek, 18 marca 2013

Informacja.

Witajcie Misie! ♥

Żeby nie pisać zbyt wiele pod epilogiem, postanowiłam najpierw napisać krótką informację. Po opublikowaniu zakończenia, niestety, ale na blogu będzie krótka lub długa przerwa. Zbliżają się egzaminy i mam coraz więcej nauki w szkole :c mam nadzieję, ze jakoś dam radę.
Za kilka tygodni, miesięcy... bynajmniej jak znajdę więcej czasu, biorę się za pisanie nowego opowiadania. Mam nadzieję, ze uda mi się napisać zapowiedź i niedługo ją tutaj wstawić. Myślę, że pomysł jest dość oryginalny, przez co nie wszystkim może się spodobać. Postaram się pisać dłuższe i bardziej przemyślane rozdziały. Kiedy będę już miała napisane całe opowiadanie, dopiero wtedy zacznę je publikować.
Niedługo, zaczynam również pracować nad one shotem, który też będzie dłuższy. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Na to wszystko jednak, musicie trochę poczekać, ale nic innego nie da się zrobić.
Epilog prawdopodobnie pojawi się w środę.

Do następnego. Kocham Was. ♥

3 komentarze:

  1. Trudno będzie mi się rozstać z tym opowiadaniem.. czemu to zawsze musi być takie trudne? No nic.. czekam na epilog i później kolejne opowiadanie! Też Cię kocham!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że to już koniec. Ale pewnie nowe opowiadanie będzie tak samo fajne jak to ;) I mam nadzieję, że będzie o Larrym ;D Kocham Cię !! ;)

    OdpowiedzUsuń