wtorek, 26 marca 2013

The Versatile Blogger

Kompletnie się tego nie spodziewałam!
Bardzo dziękuję za nominację! Jesteście wspaniali i dzięki Wam chce mi się ciągle uśmiechać!


Fakty o mnie:

1. Mój pseudonim na tym blogu to Tosia oraz Livi, mam 16 lat i mieszkam w okolicach Poznania.
2. Jestem Directioner od ponad roku.
3. Jestem ciemną blondynką i mam niebieskie oczy.
4. Oprócz Directioner, jestem fanką Eda Sheerana, Demi Lovato i Little Mix. Lubię niektóre piosenki Taylor Swift i Seleny Gomez. Oprócz popu, kocham System of a down, Ozzy Osbourne'a (Pink Floyd) i wiele podobnych.
5. Przygotowuje się do pisania kolejnego opowiadania Śladami Larry'ego :)
6. Jestem Larry Shipper, ale to chyba wiadome :D
7. Myślę, że jestemm osobą miłą, a z pewnością tolerancyjną. Nie oceniam ludzi po wyglądzie, choć zdarza się, że śmieje się z niektórych (potem jest mi strasznie głupio). Lubię pomagać innym, a nienawidzę, kiedy inni się smucą. Oczywiścię, potrafię też być wredna.

Nominowane blogi:
10. http://www.larry-stylinson-bromance.blogspot.com/

Wiele opowiadań, które czytam są publikowane na tumblrze. xx

1 komentarz:

  1. Nie ma za co ;D <3 Podziwiam To jak piszesz, ta nominacja ci sie należy :)) x

    OdpowiedzUsuń