poniedziałek, 25 marca 2013

Nowe opowiadanie.

Witajcie Kochani! ♥

Na początek, dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają i czytają mojego bloga! Jestem Wam strasznie wdzięczna za te wspaniałe komentarze oraz klikanie w reakcje. Z pozoru to nic takiego, ale jednak wiele dla mnie znaczy. ♥

Jeśli chodzi o nowe opowiadanie, zauważyliście chyba, że zmieniłam coś na stronie. Na górze znajdują się linki do podstron z rozdziałami opowieści. Zamieściłam tam też zakładkę o nazwie 'Śladami Larry'ego'. Właśnie tak nazywa się nowa historia między tymi dwoma chłopcami :)
Nie wiem, czy będzie dokładnie 10 rozdziałów, ale napisałam tak na razie, bo nie mam pojęcia ile tego wyjdzie. Wpisy będą dłuższe, niż zwykle, co wiąże się z tym, że w jednym rozdziale wydarzy się więcej. Niestety, będziecie musieli jeszcze trochę poczekać na publikowanie. Zaczynam dopiero nad tym pracować, a postanowiłam dodawać, dopiero jak skończę całość. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali. Poza tym, zbliżają się egzaminy i muszę w końcu zacząć się do nich przygotowywać. Jeśli tylko będę miała trochę czasu, będę pisać jak najwięcej się da, ale z pewnością nie zacznę publikowania szybciej, niż w maju. Możliwe, że w między czasie pojawią się jakieś one shoty! Możecie propozycje podać z komenatrzu z kim byście je chcieli, a postaram się coś wykombinować :)

Kocham Was, do następnego. ♥

10 komentarzy:

  1. Więc czekam z niecierpliwością. Ja tam bym chciała One - Shot'a z Larrym ;) Taki...ślub lub oświadczyny Larry'ego ;D Fajnie byłoby coś takiego poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że będe czekać na nowe opowiadanie spokojnie, rozumiem Cię ;)
    Będziesz pisać one shoty? SxddddjssXdjdidsixh fajnie by było gdyby były o Larrym lub Zarrym ;)
    Do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać twojego opowiadania *.*
    A ja będę inna, chciałabym Ziall'a <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również, chciałabym Zialla <3
    ale oczywiście też o Larry'm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na nowe opowiadanie :)
    chętnie poczytałabym shota z Larry'm (oczywiście:D), najlepiej jakiegoś +18 i nie AU, może jakies wywiady, zdjęcia, gify Cię natchną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że nie porzucasz pisania i będziesz dalej nas cieszyć swoją twórczością. Ja bym chętnie przeczytała one shot'a z Nouis'em jeśli to nie problem. Życzę weny i czekam
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć xx Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger więcej informacji u mnie na blogu: http://youliveyyourdreams69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytałam z Larrym :3 @take_you_there informuj mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oświadczyny i ślub. Może coś +18.
    Pozdrawiam Agniesia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U czekam na coś więcej o.O
    Zapraszam do mnie :))
    http://todaytomorrowforever21.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń