sobota, 23 lutego 2013

Informacja.

Cześć Misie. ♥

Najpierw, strasznie Was przepraszam. Miałam wstawić drugą część, a tego nie zrobiłam. Nie było mnie w szkole od wtorku i musiałam wszystko nadrobić. Na dodatek w poniedziałek mam sprawdzian z fizyki, we wtorek z techniki i historii, w środę z EDB, a w piątek ustną odpowiedź z hiszpana. Napisałam dla Was imagina +18 na FB i już nie zdążyłam zabrać się za opowiadanie. Tak jak już wiecie, mam strasznie zawalony tydzień i bardzo mało czasu. Z tego względu jestem zmuszona znowu 'zawiesić' bloga :C
Postaram się dodać jeszcze jutro tą drugą część 16. Rozdziału, a 17. pojawi się prawdopodobnie za tydzień lub nawet później. Mam nadzieję, że jakoś to przeżyjecie i jeszcze raz bardzo Was przepraszam.

Do kiedyś, kocham Was. ♥

5 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię! Też mam dużo nauki, ale mi ciężko bez twojego bloga :C przeżyjemy, ale 16.2 ma być zajebisty! Zresztą wszystkie są <33 Kochamy Cię ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Przejmuj Się :)
    Możemy przecież poczekać, nic się nie stanie :)

    K. O. C. H. A. M.

    #Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh... też nie było mnie w szkole więc dokładnie Cię rozumiem :) Czekam z niecierpliwością, na rozdział.
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM CIĘ !! i kurwa masz szczęście, że masz wenę ! < 3 hehehehehehe :D

    OdpowiedzUsuń