niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdziały.

Cześć wszystkim. ♥

Dziękuję po raz tysięczny za wszystkie przemiłe komentarze i tyle obserwujących :)
Niestety moje ferie dobiegają końca i jutro idę już do szkoły :C Na dodatek zaczynam sprawdzianem z angola i prawdopodobnie kartkówką z fizyki -.-
Tak więc nie będę dodawać rozdziałów już tak często i jak to miałam w zwyczaju dzień przed umownym terminem :/
Ustaliłam, że wpisy będą pojawiać się w środy i soboty. Jestem do przodu jak na razie tylko z jednym rozdziałem, więc inaczej się nie da. Właśnie! Na pewno dodam 10. rozdział w środę, ale  nie wiem, czy uda mi się dodać w sobotę 11., ze względu na to, ze muszę wyjechać na kilka dni do rodziny. Mam nadzieję, że jakoś to przetrwacie i przyzwyczaicie do nowych terminów :)

Pozdrawiam! ♥

4 komentarze:

  1. Damy radę Mi też się skończyły ferie więc Cię rozumiem
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla tak wspaniałych rozdziałów mogę czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla Wad dobrą wiadomość, bo właśnie skończyłam pisać 11. rozdział! :) Jakoś dzisiaj mi się dobrze i szybko pisało, także środę i sobotę macie zapewnioną :3

      Usuń
  3. Rozumiem, ale i tak bede wchodzila tu codziennie.xxx

    OdpowiedzUsuń